+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel BOHEMIA relax Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 305 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Inna Palamarchuk

Einzelreisender, 28.12.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 29.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Pavel Šimík

Älteres Paar, 6.8.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 20.11.2021

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Hana Krýslová

Älteres Paar, 9.6.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Kvalita jídla byla velmi dobrá,personál byl fundovaný,služby masérů kvalitní

  • Lokalita hotelu je na velmi dobrá,možnosti procházek i návštěva centra v blízkosti.

  • Ubytováni v přízemí není nejlepší, blízkost zdi a žádný výhled do okolí.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Jana Čepičková

Einzelreisender, 23.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Velmi přijemný a vstřícný personál.

  • Vietnamská tržnice vedle hotelu. V popisu pobytu je uvedena pitná kůra, ale v hotelu není lékař, který by ji doporučil - trochu zavádějící informace.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

ZDENĚK MARTINEC

Einzelreisender, 20.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Stravování na dobré úrovni a česká kuchyně opravdu kvalitní

  • Po pravdě do tohoto hotelu už nikdy. Jezdíme do Fr. Lázní pravidelně na Lázeňské pobyty - např Sanatorium dr. Petáka - Hotel Pawlik , Hotel Harvey a podobně. V den příjezdu bylo venku 5 stupňů a na pokoji bylo 10 stupňů . Manželka je nemocná ze zády a musí být v teple. V recepci mi řekli že si musíme zapnout radiátor kam by přišli kdyby topily na pokoji kde nikdo není. Do večera jsme seděli na pokoji v bundách . protože teplotu jenom temperovali měli jsme po dobu zhruba 2 dní teplotu na pokoji mezi patnácti až osmnácti stupňi. Internet bez připojení i když je v nabídce , v recepci mi řekli že jsme moc vzdáleni od vifi že si mám sednout do recepce a připojit se tam. děkuji Martinec

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Danuše Telenská

Älteres Paar, 1.8.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • klid a relax

  • Mladá slečna obsluhující v restauraci byla super,starší paní byla otrávená a vše jí trvalo věčnost!

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 8.4.2016

Deutsch

  • Gesamtbewertung
64 %
  • freundl. Personal

  • mehr Obst zum Frühstück wünschenswert, Saftauswahl erweitern

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
8

Matthias Elsner

Älteres Paar, 26.7.2009

Deutschland

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 10.6.2019

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 30.12.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

andere Gruppe, 25.5.2019

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Schází klimatizace

Persönlich
8
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

marie Štoková

Einzelreisender, 3.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Pobyt u vás se mi líbil. Byla jsem spokojená. Určitě doporučuji.

  • Jsou to pěkné klidné lázně a hlavně pěkné procházky do okolí.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 18.6.2014

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Radomír FIALA

Älteres Paar, 6.6.2021

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • V hotelu jsme byli ubytování již předloni, takže jsme věděli, do čeho jdeme. Ubytování přiměřené ceně(trochu měkčí postele).Letos jsme přijeli těsně po "rozvolnění" a personál, zejména restaurace se asi "hledal.Celý pobyt ale zkazila venkovní páteční noční pařba, takža jsme zde byli stoprocentně naposled.Škoda, protože oč slabší je perzonál hotelu o to příjemnější a milá je paní na procedurách.

  • - přístup, ochota a profesionalita paní lázeňské - procedury v hotelu(bez přebíhání jako jinde)

  • - vulgární pokřikování personálu před hosty a domlouvání se, jak kdyby tam hosté ani nebyli!? (zejména nestarší paní byla expert) - nedodržení nočního klidu ve venkovním posezení u hotelu!!

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 12.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Hotel is good located. They offer taste meals and parking for free.

  • All hot drinks between meals were additionally paid. We usually wake up very earlly and in this case the electric kettle in the room will be really usuful.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 26.11.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • výborná kuchyně a obsluha parkoviště u hotelu bez problému čistota pokoje

  • zmatky na recepci - popletené placené procedury nejasnosti v již zaplacených službách příliš měkké postele

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
8

Jana Lhotová

Gruppe von Freunden, 21.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7